I. Oferta i warunki ogólne.

1. Menscasual.pl  należy do firmy  
F.H Galux Agnieszka Garncarz mieszczącej się w Częstochowie przy al. Wojska Polskiego 207.
2.Oferta prezentowana na stronie dotyczy wyłącznie sprzedaży internetowej. Wszystkie ceny
w e-sklepie, są cenami brutto podanymi w PLN (zawierają podatek VAT).

II. Zamówienia i ich realizacja.

1.Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczy, w przypadku płatności przelewem, powyższy termin rozpoczyna się od dnia wpływu należnej kwoty na wskazany rachunek bankowy sklepu. W wyjątkowych przypadkach czas ten może ulec przedłużeniu o czym Klient zostanie niezwłocznie  poinformowany.
2.Termin realizacji zamówienia, to czas pomiędzy potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przekazaniem towaru firmie kurierskiej. Zamówienia w trakcie realizacji nie może być anulowane.
3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez e-sklep e-maila, potwierdzającego dokonanie zamówienia, lub po wpływie należności na rachunek sklepu.
4. Zamówienie nie potwierdzone przez Klienta do 7 dni roboczych będzie anulowane.
5. Przy wyborze formy płatności przelewem, należność należy przekazać na wskazany rachunek bankowy sklepu.
6. Zamówienia złożone od poniedziałku do czwartku będą rozpatrywane następnego dnia, natomiast zamówienia złożone w piątki, soboty, niedziele i święta, w najbliższym dniu roboczym.
7. Ceny podane przy poszczególnych asortymentach są wiążące w chwili złożenia zamówienia. Faktura lub paragon wystawiane są w formie drukowanej. Wybrany dokument dołączany jest do przesyłki.
8. Koszty dostawy pokrywa Zamawiający.
9. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienia e-mailem pod warunkiem, że nie rozpoczęto jego realizacji. Rezygnacja musi być złożona za pośrednictwem e-maila. W treści winna znaleźć się jednoznaczna informacja o zerwaniu zamówienia, z określeniem jego szczegółów.
10. 
F.H Galux ma prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta, który zwraca zamówiony towar bez jego przyczyny.

III. Dostawa, koszty przesyłki.

1. Dostawa produktów realizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Zamówione towary wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
3.Termin dostawy wynosi do 24h godzin za pośrednictwem firmy kurierskiej.
4. Koszty dostawy są ustalane i aktualizowane na podstawie cen dostawców.

IV. Płatności

Klient ma do wyboru następujące opcje:

1.Przelew-przedpłata:
F.H Galux Agnieszka Garncarz
al. Wojska Polskiego 207
42-202 Częstochowa


84 1160 2202 0000 0000 4335 0629


........................................................................................................................
Wpłaty należy dokonać po otrzymaniu e-mail, potwierdzającego gotowość realizacji zamówienia.

2.Przelew przedpłata za pośrednictwem przelewy24.pl

Koszty przesyłek zależne są od rodzaju płatności i wybranej formy przesyłki.


V. Reklamacje, zwroty i wymiany

Reklamacje:

1. W przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcje dostawy, należy niezwłocznie, w obecności kuriera sporządzić odpowiedni protokół, nie przyjmując przesyłki. Protokół ten jest podstawą do wystąpienia z reklamacją dostawy.

2. Towary sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją jakości na zasadach określonych art. 577
i nast. Kodeksu Cywilnego . Zgłoszenie wad jakościowych winno nastąpić w jak najszybszym czasie od ich wystąpienia, jednak nie 
później niż do końca okresu gwarancji produktu.

3. Zwracany towar musi być czysty, bez oznak użytkowania. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis wady, paragon bądź fakturę. 
4. Niespełnienie tych warunków spowoduje nierozpatrzenie reklamacji i odesłanie towaru na koszt Klienta.

5. Odsyłany towar powinien być zapakowany jak w momencie jego odebrania, w przeciwnym wypadku kosztami wynikającymi z jego uszkodzenia w czasie transportu, obciążony zostaje Klient.

6. W przypadku uznania reklamacji, e-sklep ponosi koszty wysyłki nowego towaru. Reklamacja, uznana za bezzasadną, nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta.

7. Zdjęcia produktów i kolory, przedstawione na stronie sklepu, mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Nie jest to uznawane za wadę fabryczną.

8. Termin rozpatrywania reklamacji do 14 dni roboczych,